عشق پاک

عشق پاک

بی وفا

یادته یه روز غمگین بهار که دل آسمون گرفته بود

اومدی باز توی کوچه ی دلم

یادته من و تو تنها بودیم ؟

معنی عشق و نمی فهمیدیم ؟

وقتی تو رو از دور دیدم یه دفه قلبم ریخت نگاهمون توی هم زنجیر شد

تو به من خندیدی

وقتی به خودم اومدم توی کوچه تنها بودم

بعد از اون صبح تا شب توی کوچه وایستادی

آخه ما همسایه ی دیوار به دیوار بودیم

روزها رفت و گذشت کم کم با هم آشنا شدیم

چه روزای خوبی بود یاد اون روزا بخیر

همه چیز زیبا بود ...

وقتی توی کلاسمون دبیر اومد درس و می گفت

مرغ اندیشه ی من از تو کلاس پر می کشید

میومد تو کوچه ... میومد پهلوی تو ...

یه دفه وقتی به خودم میومدم خودمو توی کلاس میدیدم

سرم و روی کتاب مینداختم

می گفتم : دیشب تا صبح بیدار بودم خانوم

خودتون خوب میدونید امتحانا نزدیک شده

ما باید کتابا رو دوره کنیم

خنده ی معنی داری رو لباش شکل گرفت

درسشو نیمه کاره رها کرد و می گفت

میدونم دیگه نمی خواد به من دروغ بگی

آخه ما هم یه روزی مثل شما جوون بودیم

میدونم الان چه احساسی داری

آه سردی کشید و حرفا شو دنبال کرد

می دونم عزیزم ، به خدا حیفه شما عاشق بشید

عشق چیز خوبی نیست ...

عاشقا فردای روشن ندارن ...

منم اون روزا که هم سن و سال شما بودم به یکی دل بستم

من و اون هم دیگه رو دوست داشتیم

اون همیشه و همه جا بهم می گفت که وفا دار می مونه

ولی...

وقتی منو خوب اسیر عشق دید منو تنها رها کرد

بعد از اون دنیا برام زندون شد

همه ی کاخ امید و آرزوم ویرون شد

گل خنده رو لبام باز نشد

شما ها دیگه باید گول نخورید

پسرا معنی عشق و نمی فهمن به خدا

نمیدونن به خدا  همشون بی وفان

سعی کنین عاشق نشین ، قطره اشکی رو چشاش نقش بست و به فکر فرو رفت

زیر لب آروم زمزمه کردم نه خانوم این جوری نیست

اگه همه پسرا بی وفان یار من وفاداره

آخه اون دوسم داره ...

روزا رفت و گذشت یادمه یه روزه جمعه بود

صدای هم صدایی رو شنیدم رفتم بیرون ببینم چی شده ؟

می دونین چی دیدم ؟

اونو دیدم با یه عروس رو سرش تور سفیدی کشیده بود

چشمامون باز توی هم زنجیر شد

تو چشام پر از اشک شد تو اون اشکام تو رو گم کردم

چهره ی دبیرمون و دیدم که با طعنه می گفت

دیدی گفتم پسرا معنی عشق و نمی فهمن به خدا ؟ نمی دونن به خدا

همشون بی وفان

حالا فهمیدی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


نظرات شما عزیزان:

ساعت11:08---17 دی 1391
GAN MAN BEBIN IN SABA CHE NAZARI DADE HARKI NADONEFEK MIKONE....

BIKHIAL VALI VAGEAN RAST MIGI HAME INTORIAN JOZ 1 NAFAR...
پاسخ:آذین جان تا حالا به این نتیجه رسیدی که همیشه یه نفر هست توی حرفای تو که با بقیه فرق می کنه ؟؟ تازه جالب اینجاست که اون یه نفر همیشه ثابت نیست و عوض من شه !!!!!!!!!!!!


شقایق
ساعت17:18---22 آذر 1391
سلام وبلاگ قشنگی داری.موفق باشی

حمیدمحمدیان
ساعت12:07---15 آذر 1391
سلام دوست عزیز
دمت گرم وبلاگ خیلی جالبی داری
اگه فرصت کردی یک سرهم به وبلاگ من بزن خوشحال میشمhttp://hamidmff.loxblog.com/


پارمیدا
ساعت9:42---13 آذر 1391
راست میگی پسرا معنی عشق و نمیدونن همشون بی وفان.همشون.......= ((

صبولی
ساعت19:56---12 آذر 1391
100%
این پسرا همشون بی وفان!
واقعا راست گفتن قلبشون مثل هتل پنج ستاره ،پنج ستاره که سهله هشتاد و پنج ستاره است!!!
راست نمی گم ستاره جون؟


امیرحسین
ساعت20:59---10 آذر 1391
سلام وبلاگ قشنگی داری لینکت کردم اگه دوست داشتی منو لینک کن

طاهر
ساعت17:38---10 آذر 1391
از وبلاگتون دیدن کردم وبلاگ خوبی داری فقط اگه میشه مطالب همراه با عکس باشه این طوری خیلی خوب میشه.در ضمن اگه وقت کردی از وبلاگم دیدن کن و نظر یادت نره عزیزم

ehsas1.loxblog.com
پاسخ:می شه بگی که منظورت چه نوع عکسیه ؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: ستاره ׀ تاریخ: جمعه 10 آذر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

نمی دونم که بقیه چه حسی دارن وقتی با چشم بسته راه می رن ...ولی من دیگه بهش عادت کردم . تا یه وقتی نگاهم به نگاه کسی خیره نشه و اون هم فقط برای تفریح نگاهش و بهم خیره کنه و من ... و اون ... و آخرش هم فقط یه قلب شکسته باقی بمونه ... درسته ... عشق من یه کم خنده داره ...


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , haniehnazari.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM
لینک باکس هوشمند
لینک باکس هوشمند پردیس
پردیس
لینک باکس هوشمند پردیس